Snor en lista till, kul ju!

Favoritgodis: Syrliga melonklyftor. Vet inte vad dom heter.

Coolaste stad du har besökt: Venedig

Action eller Skräck? Skräck

Vill bli när du var liten: Astronaut

När fick du din första kyss: Lekis. Vad gammal är man då? 6? 7?

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet - tyst och blyg. Syntes knappt. Högstadiet - störig och jävlig. Syntes överallt.

Dagens roligaste händelse: Dagen har bara börjat. Har egentligen inte hänt nånting.

Dagens tråkigaste händelse: Vet inte. Glömde min frukostmacka hemma... ?

Dagens humör: Plus minus noll.

Vilka tv-program följer du? Har ingen TV.

Vad gillar du mest med dig själv? Min analytiska förmåga.

Vad gillar du minst? Min oförmåga att hålla käft dom gånger jag kanske borde.

Vad är det roligaste du vet? Sjunga och spela musik.

Har du något motto? Egentligen inte.

Hemlig hobby? Jag jonglerar gärna.

Något vi inte vet om dig? När jag var 14 år var jag med i MUF.

Vad ångrar du? Att jag var med i MUF

Vad önskar du? Lugn och ro. Låter tråkigt, men hey! Hur ofta känner man lugn och ro? På riktigt, liksom!

Vad gör du helst en vardag? Så lite som möjligt
Vad gör du helst en lördagskväll? Spelning. Och så kanske nån liten öl på det.

Vad har du mest av i din garderob? Kläder.

Drömjobb? Välbetald (eller i alla fall så att jag klarar mig) Singer/Songwriter. Mest av allt skrotar jag omkring i min tvåa, nånstans kring Mariatorget. Klinkar lite gitarr, plitar text. Jag spelar in skivor, spelar mycket ute och folk gillar det.


Kommentarer
Postat av: rebecca

MUF?! du skojar. muf är de värsta människorna på jorden, jag har jobbat på en middag med dom, jag vet. Tacka din lyckliga stjärna att det blev något vettigt av dig, Eddie!

2009-05-05 @ 12:47:18
URL: http://kvarteretskutan.blogg.se/
Postat av: Micke

VA!? MUF!? Fy skäms Eddie

2009-05-11 @ 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0