En till

Tar en lista till. Får utlopp för min narcisism en smula.

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem var den sista du träffade? Martin och Annamaria i köket på jobbet.
3. Hur lång är du? 193,5 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Hide and Seek.
5. Vem ringde du senast? Max Wallbom. Han svarade inte. Om du läser det här kan du väl ringa, Max? På allvar nu, alltså.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Inget rep ikväll. Lust att hitta på nåt annat?
7. Vad är dagens planer? Det står i stjärnorna.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på ärende.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? IRL? Måste varit i påskas.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? Klockan sju, typ.
13. Har du någon gång dödat en katt? Dödat och dödat... alltså... äh, vi glömmer det!
14. Vilken är din favoritplats? Har nog ingen favoritplats. Finns många som kan vara favorit just då.
15. Vilken plats föredrar du minst? Baksätet på en bil. Blir åksjuk så lätt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I min supersnygga lägenhet på södermalm. Om jag får bestämma. Så... vi kan väl låtsas att jag får göra det? En stund i alla fall... 
17. Vad skrämde dig som barn? Vet inte.
18. Vem fick dig att skratta senast? Martin, tror jag.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men jag har några ändå.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kalsonger. Utan bysser och sånt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? 2. Värmland och Närke
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ibland.
27. Vilken är din favoritglass? 88an
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa instrument, bra dator, inspelningsutrustning och använda resten till att leva under tiden jag spelar in plus promota det jag spelar in. Tänk, bo i Prag i en månad och spela in en skiva. Vilken dröm!
29. Tycker du om kinamat? Mycket
30. Tycker du om kaffe? Ja. Inte så mycket som man kan tänka sig, med tanke på hur mycket jag dricker. Men absolut gillar jag kaffe.
31. Vad dricker du till frukost? Ingenting.
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? En förutsättning för att kunna kalla det att mysa, är väl att man tycker det är mysigt? Som att fråga någon om den gillar god mat. Korkat!
35. Är du en beroendemänniska? Japp
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja, jag tror det.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Lika delar
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst upplevelser, men det blir mest mat, öl och sånt. Mycket dumt.
42. Äger du dyra smycken? Några armband.
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En alldeles fantastisk liten göteborgare.
45. Vem är den tråkigaste människan du känner? Tim Wallbom. Så oerhört platt och intetsägande.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på vänster hand. Fick för mig att jag skulle fimpa en cigg där på fyllen. Sved, kladdade och levde runt i flera veckor. Nu är det mest en kul anekdot.
47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga Sony Ericsson.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Har jag säkert.
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ingenstans. Har ingen.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Det är 1988 och har precis börjat snöa"
54. Läser du dagstidningen? Blädrar mest igenom och säger "Jaha..."
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Det är mycket sällan
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rock-klassiker måste det varit
58. När var du i kyrkan senast? När jag och Jakob hade ett stopp på väg till Norrköping. Det var nån tjusig kyrka där på vägen.
59. Är du kär? Ja
60. När ska du gå upp imorgon? Sju, typ.

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Felsvar på fråga 23. Det är 3 landskap. Södermanland också. Även om det bara var i en och en halv månad :) Kram.

2009-06-10 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0