Tyskjäveln och CP-Thomas

Jag och min vän Thomas var hos min andra vän Andreas Tysk ikväll. Vi såg "Vägen till lycka" med Will Smith. Den är baserad på en sann historia. Den om en luspank, ensamstående farsa och hans kamp, ni vet? Klart ni gör, alla har sett den. Utom jag. Inte förns idag.

Hur som!

Ni, som ju redan sett den, vet att det är en film som ger en magknip. På riktigt, liksom. Den ger någonting.
Den är GI-VAN-DE.

Jag var nära till tårarna många gånger under filmen. Scenen när dom sover på toaletten, bland annat. Jag var i trans, kan man säga. Eller nej! Nästan i trans!

Mina super-mongo-vänner Tysk och Thomas hade sina egna små kommentarsspår på filmen. Dom hade ju så klart redan sett filmen, och fann det betydligt mer givande att kommentera sonens hår, någons lustiga tonfall eller någon gest som dom fann skrattretande.

Jag vill ingenstans med den här texten. Eller? Jo, kanske? Ni fattar va?

Man blir liksom... arg. Helt enkelt. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: tysken

very funny!

2009-02-25 @ 10:15:18
Postat av: Thomas

Måste gå in och dementera lite:

- Jag hade inte sett filmen innan.



I övrigt: Riktigt bra film och... förlåt.

2009-02-25 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0