En ordvits som inte riktigt tog

I fredags firade företaget där jag jobbar 20 år i branchen. Vi hade hyrt in oss på Gustavsviks badhus där vi åt middag och sen fick bada gratis. Efter två öl och en god middag var jag på väg emot omklädningsrummet för att byta om till badisar, när jag mötte VD-Håkan.

Jag: Du, Håkan!
VD-Håkan: Ja?
Jag: Det är nog bra att vi går och badar nu.
VD-Håkan: Ja, det blir väl roligt?
Jag: Ja. Och nyttigt!
VD-Håkan: Hur menar du?
Jag: Jo, alltså, varannan vatten ska ju vara bra, har jag hört! Hah!

Det blev tyst i en kortare evighet. Sen gick vi åt olika håll, jag och VD-Håkan


Kommentarer
Postat av: Elena

Jag anmälde dig till det här http://madeinsweden.se/nyheter/sjung-anders-eller-laila-pa-turnen



Hehe. Linköping. Hehe.

2009-02-12 @ 12:58:50
URL: http://finest.se/elenaeriksson
Postat av: Anonym

!!!! bra gjort eddies syrra! /bob

2009-02-12 @ 21:11:10
Postat av: Anonym

*pissebob

2009-02-12 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0