Vandaler på jobbet

Jag har börjat lösa korsord. Man kan säga att det är en liten hobby jag har. Jag sitter gärna med ett gott ordpussel på min kammare och gnuggar geniknölarna. Nu sitter jag visserligen oftast i köket med mina ord, men visst låter kammare lite festligare. Lite mer Allan Edwallskt, på något sätt.

Hur som!
I förmiddags köpte jag ännu en korsordstidning för att ha på jobbet. Tidningen ligger på mitt skrivbord och har så gjort hela dagen. Under lunchrasten har någon varit här och fyllt i på rent och skärt laj. Alla ord i pusslet bestående av tre bokstäver, som jag ännu inte fyllt i, hade fått hädelsen "RÖV" skrivna i sig.

Jag säger bara det: Den satans jävla idioten som har förstört mitt korsord kommer bittert erfara att Eddie Lövholm Eriksson drar man inte vid näsan! Läs detta, begrunda och låt sjunka in. Spring sedan för livet. Jag kommer att jaga ned dig och döda allt levande i din sorgliga lilla kropp!


Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

Förstår att du inte tycker att det är så kul men tänk om det var mitt korsord och du hade kommit på idén att skriva i det. Då tror jag att du hade varit riktigt nöjd med dig själv och gått runt och smilat lite för dig själv.

Eller har jag fel?=P

Men självklart skulle du skriva lite mer smakfulla saker..hahaha

2008-09-12 @ 11:32:36
URL: http://ames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0