Oskars bögsida

Oskar är allt som oftast en karla-karl. Eller nja... jag menar, han skövlar väl inte skog för hand eller bär flanellskjorta. Men han läser Slitz och sånt. Kollar fotboll och dricker öl snabbt. Ni vet?

I alla fall!
Han har en lite mjukare sida. Hans hår är oerhört viktigt för honom. Eller viktigt var ett understatement, förresten. Hans hår är pax. Rör du Oskars hår, lär du börja leta efter gravplats snarast. Idag har han klippt sig. Enligt alla sociala regler frågar jag naturligtvis om han är nöjd. Hans svar?

"Njaaeee, jag vet inte. Jag har inte haft några produkter i än?"

Produkter? Hehe, ja jävlar!

Kommentarer
Postat av: Jacob Hjortsberg

Hans hår är pax? Är hans hår fred? Eller vad menar du?

2008-10-09 @ 12:59:51
URL: http://hjortsbergstyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0