Kommer ni ihåg...?

Ännu en pärla från fornstora dar...

Jag och Oskar har ett vad

Den enda regeln vi har är att den som pratar med Mattias först, förlorar. Mattias sitter och vrider på huvudet som en tennisåskådare mellan mitt och Oskars stenansikte.

Jag har bestämt mig - jag tänker inte förlora. Oskar är lika målmedveten.

Den enda riktiga förloraren i den här tävlingen är nog Mattias. Under dom 25 tysta minutrarna har hans vanligvis så glada Dorothy Gale-ögon förvandlats till en bortrövad Cocker Spaniel-valps. Jag kan inte låta bli att skratta mitt uppe i Mattias emotionella trauma. Han är söt i sin förvirring, lilla Mattias.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Så förbannat jävla asroligt.

2008-10-17 @ 15:46:25
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0