Jag och Meny-Joel mailar Burger King

Hej Burger King,


Idag, torsdagen den 9 oktober 2008, beställde jag och min kamrat mat på Drottninggatan i Örebro.
Min vän bad att få en big king XXL. Inga konstigheter, kan tyckas. Det som hamnade i påsen, däremot, var en helt vanlig big king, trots att min vän betalat för en big king XXL.


En sådan detalj att vi heller inte fick med oss några servetter hade jag givetvis aldrig kontaktat er om. Men i sammanhanget känns detta relevant.


"Have it your way"?
I helvete heller!


Eddie Lövholm Eriksson


Kommentarer
Postat av: Joel

SÅÅÅÅ BRAAA!

2008-10-09 @ 17:47:28
Postat av: Anna

Haha... Guld ju!! Lycka till imorgon, sötnöt!

2008-10-09 @ 23:21:43
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0