Gardindiskussionen

Just nu är jag arg, och ganska så mycket arg, ska ni veta. Egentligen handlar allt om principer. Så här ligger det till med saker och ting:

Lägenheten där jag bor hyr jag i andra hand av Anna-Maria. Hon tittar in då och då och plockar upp lite saker. Nån gammal väska eller nåt bord som ligger och skräpar. Hittills frid och fröjd.
Idag varskodde Anna-Maria mig om att hon planerar att göra så även nu till helgen. Hon ska hämta en soffa till sin nya lägenhet, även det är helt fine, som man säger. Men.

MEN!

Hon tänker ÄVEN plocka ned gardinerna i lägenheten. Varför tänker hon göra det? Jo! Hon ska låna ut gardinerna till sin nya kille Tobias. Det här handlar absolut inte om Tobias, tro inget annat. Däremot handlar det om den gamla tumregeln Bro's before hoes.

Hon tänker alltså plocka ned gardinerna som hänger i MIN lägenhet för att LÅNA UT dom till sin nya killes lägenhet, för han har inga gardiner. Jag har påpekat att efter en sådan aktion skulle inte jag heller ha några gardiner. Då har Anna-Maria mage att uppmana mig att köpa egna gardiner.

Och varför i HELVETE, undrar vi ju alla då, kan inte Tobias köpa egna gardiner, om det nu är så enkelt?!

Ni förstår vad jag försöker få fram här, va? Hon sätter sin nya killes intressen före vännernas.

Fatta att jag är förbannad!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, så ni håller på!

Du får väl helt enkelt köra med den gamla klyshan "Om inte jag får ha dem så ska ingen annan ha dem heller" och typ elda upp dem eller något.

2008-11-19 @ 17:21:59
URL: http://mawlejn.blogg.se/
Postat av: AnnaMaria

nej nu får du ge dig!

egentligen skulle jag tagit ner dom från början..men lät dom hänga kvar för att du skulle ha gardiner...

har som jag sa tidigare ett par andra gardiner du kan få låna..vi ska kolla om dom passar i tobbes lgh och isf kanske han ska köpa dom...

nu får du sluta eddie! helt seriöst!

2008-11-19 @ 20:13:23
URL: http://ames.blogg.se/
Postat av: Mari-Anne

Möjligen kan mor ha några gardiner du kan ha...Kram

2008-11-20 @ 09:18:12
Postat av: yeeaaaah

Nonsens, du är ju bara arg över att din "Elliot" blir påsatt av en annan, man vill ju alltid ha det man inte kan få - eller hur, J.D?



Nahnhanannaaaaaah!

2009-02-01 @ 17:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0