Och vet ni?

Oskar kallade sig själv OggyDoggy förut. Presenterade sig med frasen "Tjenare, jag heter Oskar. Men du kan kalla mig för...(konstpaus)... OggyDoggy!"
Sen flinade han hårt. Hela tiden på gränsen att brista ut i asgarv. Tyckte att han var riktigt fyndig. En helkul kille.

Sen började jag tracka honom riktigt duktigt. Gav honom ordentligt med fan för namnet och försäkrade mig om att han var helt och hållet på det klara med att det är en riktigt töntig sak att tycka att OggyDoggy är ett roligt namn.

Nu har det gått så långt att, ja, OggyDoggy förnekar att han någonsin kallat sig för - just det - OggyDoggy. Skamsen och förstörd är han, den jäveln. Som en blöt hund.

Det är underbart att se. Vi kan, bortom all världens rimliga tvivel, helt säkert, klart som korvspad konstatera att ställningen nu är 2-0 till Eddie.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Ha ha men ditt störda as!

2008-08-15 @ 15:24:21
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0