Mack-fest

Jag och min kära vän Andreas Tysk har jobbat fram ett odödligt koncept. På lördag blir det tjo och tjim. Vi kommer att köpa på oss ett parti Heineken, en betydande mängd bröd och diverse tillbehör. Vi kommer att skörda livets goda frukter och avnjuta fantastiska mackor, kall öl och lyssna på Bruce Springsteen.

Klädsel: Kavaj.

De flesta är inte bjudna. Endast ett fåtal människor som står oss nära får komma. Ja, det var väl mest det. Att jag ska ha ett awesome partay och ni är inte bjudna.

Just det.

Kommentarer
Postat av: Annamaria

hej du, ingen röjfest i "min" lägenhet va??

blir lite orolig när du skriver sådär:s..

vill ju inte bli vräkt..

ses imorn!

2008-08-25 @ 22:14:15
URL: http://ames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0