Facebook

Jag har skaffat facebook. Jag är tydligen lite efter, enligt många. Men det hör inte hit. Så det släpper vi. Okej?

I alla fall!
På facebook kan man ju göra massa helfestliga grejer. Poka, puffa, skicka presenter osv. Så efter att ha fått reda på att jag skaffat facebook gjorde också Oskar det. Han letade snabbt upp mig och "köpte mig som ett husdjur". Skoj skoj, tänker ni. Blodigt allvar tänker Oskar. Han låg på mig som en igel om detta. Kallade mig lilla husdjuret, berättade att det var en billig affär och krystade fram långa skratt.

Oskar trivdes som fisken i vattnet. Tills jag berättade att jag har blockerat hans användare på facebook. Jag har tagit det steget längre. Jag har gjort något som är lite mer verkligt än att "köpa någon som ett husdjur".

Jag tror vi alla kan vara överens om att det i nuläget står 1-0 till Eddie.

Kommentarer
Postat av: Anna

Han har köpt mig också... Fast jag måste ha varit snäppet dyrare. Väl?

2008-08-18 @ 01:51:10
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0