En fantastisk situation

Lägenheten jag bor i hyr jag i andra hand av min vän Anna-Maria. Inga som helst dokument är påskrivna och fakturorna är fortfarande adresserade till henne. Fram till idag har detta känts lite fnösigt. Jag har liknat min person vid en vegabonds. Rotlös och otrygg. Fram till idag.

Ponera att jag är sugen på... säg en pizza. Klart som korvspad att Anna-Maria fixar en La Bousola med snuskigt mycket mild kebabsås snabbt som attan. För tänk om jag skulle få för mig att glömma hyran i några kvartal.

Vad trist det skulle bli då för stackars Anna-Maria.

Bouenos Dias.


Kommentarer
Postat av: Oggy

Anna-Maria bjuder visst på lunch idag har jag hört rykten om.

2008-08-06 @ 15:27:01
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0