Anna-Maria är min lilla Elliot

Mina goda vän, kollega och co-founder av företagets APT-grupp Anna-Maria är min egna lilla Elliot. Hon i Scrubs, ni vet?

Inte på det där will-they-wont-they-sättet, utan mer att hon är ett mentalt vrak. Hon kommer ofta fram till mig med fladdermusröst och kattungepuls och söker tröst. Kanske har någon chef haft en trist ton emot henne, eller kanske har hon problem med en jobbig kund. Vad helst livet sätter upp för hinder, rasar Anna-Marias värld samman. Då smyger hon upp med gråtfylld röst och glansiga ögon och söker tröst.

Som nyss. Hon fick just reda på att hennes visdomständer ska opereras bort på torsdag. Hon började hyperventilera, svälja gråten och fläkta sitt rodnande ansikte med handflatorna medan hon berättade för mig om sin skräck för sprutor. "Jag måste gå och ringa pappa!" sa hon och sprang iväg.

Hon är rolig, Anna-Maria. Mycket lustig att ha i sin närhet. Hehe.

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

nu tycker jag inte du ska vara sån eddie:P..

jag har inte alltid fladdermusröst=)..

men jag tycker om dig ändå!

2008-08-25 @ 15:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0