Anna-Maria är en fullständig JÄVLA idiot

Jag liknade ju Anna-Maria vid Elliot förut. Hon i scrubs, ni vet. Nu är jag så flyende förbannad på henne att jag inte riktigt vet var jag ska styra kosan. Jag sitter här och kokar.

Vi satt på rasten och diskuterade hurvida jag i detta skulle kunna vara JD. Jag skulle vilja påstå att så skulle fallet kunna vara. Mark my words: Så skulle det verk-LIGEN kunna ligga till. Jag dagdrömmer mycket, säger en hel del dumt och har väldigt barnslig humor. Ja, ni vet. Anna-Maria har då mage att kläcka ur sig "Fast njaaa, jag skulle nog inte kunna ligga med dig..."

Inte nog med att detta var en fullständigt irrelevant observation. Nej, nej, NEJ!
Det är nämligen så att Anna-Maria har en riktigt riktigt gräslig pojkvän. En padda! En lustig liten figur. Han saknar helt karisma, har en kägel-liknande kroppsutformning, allmänt lustig frisyr och små små ögon. Riktiga serietidningsögon.

Ungefär som han jobbiga killen som, just det, Elliot ränner med i någon säsong, ser han ut. Fast helt utan kroppsliga fördelar.

Att Anna-Maria har MAGE att komma till mig med snickeli-ding om p-piller hit och förmodad graviditet dit - smeta in i hela mitt ansikte att hon ligger med detta MONSTER - och sen komma och påstå att jag, en helt okej kille (ingen Johnny Depp eller Jude Law, men ändå!) inte ens finns på ligg-kartan. Det är uselt.

Jag är så jävla arg just nu. Jag är så fullkomligt jävla förbannad. Anna-Maria har satt sin sista potatis. Hon har skitit riktigt ordentligt i det blå skåpet. Riktigt jävla ordentligt!


Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

EDDIE!

Jag menade det ju inte så!

självklart är du över linjen, jag har bara aldrig sett på dig på det sättet...

du är en rolig kille som jag ser som en kompis som är rolig att skratta med..

OCH! Björn är inte ful!puss puss

2008-08-25 @ 18:52:02
Postat av: AnnaMaria

Missade det sist..

klart du kan få vara JD om du vill...

2008-08-25 @ 18:54:04
Postat av: Anonym

Det finns folk som har olika smak-Inte för att vara snuskig på något vis med jag skulle kunna ligga med Björn,ha ha!

Jude Law går också bra tack..

2008-08-25 @ 19:00:58
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men kanske inte borde lägga mig i,ganska roligt inlägg detta var,haha...

Fast dock när man har pojkvän,får man ha en ligga "lista" då?



/Okq8 Madde

2008-08-25 @ 19:01:58
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0